Neues Forummitglied (Bergkangoo) (Plauderei)
Ohälätz!
s`Känguforum isch jetz uf Schwiizerdütsch. Simmer eigentlich nume mir Drüü oder gitz no meh Chueschwiizer do im Forum? Ihr immer mit eune Viermolvier. Ohni Undersetzig isch das sowieso ales nur für d`Füchs. Schwers Gländ bruucht schwers Gschütz!* Min Pampa isch nume en Zweimolzwei und het mich au im Winter sogar mit Rossahänger und Schnee und Iis nie im Stich gloo!!! Gueti Pneu mached mänge Allradatrieb meh als wett. Und übrigens, bim Bremse isch jedes Auto en Allrad. So gnueg gschtänkered willkome do im Forum und allziit gueti Fahrt.
Alsosowas
das Kangooforum ist jetz auf Schweizerdeutsch. Sind nur wir Drei hier oder gibt es noch mehr Kuhschweizer hier im Forum? Ihr immer mit euren 4x4. Ohne Reduktionsgetriebe ist Allrad sowieso nichts wert. Schweres Gelände braucht schweres Geschütz!* Mein Pampa ist nur ein 2x2 und hat mich auch im Winter sogar mit Pferdeanhänger und Schnee und Eis nie im Stich gelassen!!! Gute Pneus machen manchen 4x4 mehr als wett. Und übrigens, beim Bremsen ist jedes Auto ein Allrad. So genug gestänkert. Willkommen hier im Forum und allzeit gute Fahrt.
Mfg blickione
*Jeep Wrangler Allrad, Untersetzung und 100% Diffsperren an beiden Achsen.
Manchmal müsst ihr mich einfach nicht zu ernst nehmen. Vorallem wenn Vollmondzeit ist
Hilfe und Infos
]